Odpowiedzi

2010-02-03T17:21:45+01:00
A)tętnice płyną w duł dostarczając krew z tlenem a żyły w górę dostarczając tlen z dwutlenkiem węgla
b)w tętnicach szybko a w żyłach wolno ponieważ w żyłach są zastawki
c)w tętnicach grubość ścian jest duża a w żyłach mała
2 5 2
2010-02-03T17:22:35+01:00
A)tetnice krew wyplywa z serca i plynie do komorek ciala zyly odprowadzaja krew z komorek i doprowadzaja do serca
b)w tetnicach krew przeplywa szybko w zylach wolniej
c)tetnice sciany grube zyly sciany cienkie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:24:01+01:00
Żyły:
grubość ścian : mała
kierunek przepływu krwi: góra (tlen + CO2)
szybkość przepływu krwi: mała

Tętnice:
grubość ścian: duża
kierunek przepływu krwi: dól (krew + tlen)
szybkość przepływu krwi: duża
1 5 1