Co i gdzie kupujesz na Dzień Matki ? Napisz

Na dzień matki kupuję mamie czerwone róże,czasami z goździkami. Są pięknie udekorowane, czasami też kupuję jakąś słodką niespodziankę. To drobiazgi, ale mamie sprawiają radość.

Proszę o przetłumaczenie samemu :)

Może być bez ostatniego zdanie ;))

3

Odpowiedzi

2010-02-03T17:17:54+01:00
Mother's day Mutter rote Rosen zu kaufen, manchmal mit Nelken. Sie sind wunderschön dekoriert und manchmal kaufe ich eine süße Überraschung. It's kleine Dinge, aber meine Mutter macht Spaß.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:22:00+01:00
In der Muttertag Mutter kaufe ich rot Rosen,manchmal mit Nelken. Sie sind wunderschön dekoriert und manchmal kaufe ich eine süße Überraschung. Es ist kleine Dinge, aber meine Mutter macht Spaß.

nie kopiowałam od nikogo, naprawdę

Jeśli o to Ci chodziło to proszę :))
2010-02-03T17:24:14+01:00
Zu den Muttertag kaufe ich meiner Mutter Rosen, manchmal mit den Nelken. Sie sind wunderschön dekoriert, manchmal auch kaufe ich ihr eine süße Überraschung. Das ist eine Kleinlichkeit aber ihr gefällt es sehr.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)