Odpowiedzi

2010-02-03T17:37:07+01:00
Dane:
m₁= 60kg
m₂= 5kg
V₂ = 0,1m/s
Rozw.:
m₁ / m₂ = V₂ / V₁
m₁× V₁ = m₂ × V₂
V₁ = m₂ × V₂/ m₁
V₂ = 5kg × 0,1 [m/s] / 60 kg =0,0083 m/s
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:42:48+01:00
Dane:
masa chłopca m1=60kg
masa plecaka m2=5kg
prędkość wyrzuconego plecaka v2=0,1m/s
prędkość początkowa v0=0m/s
szukane:
v1=?
rozwiązanie:
(m1+m2)v0 + m2*v2=m1*v1
65*0+5*0,1=60*v1
v1=5/600≈0,0083m/s