W pewnej szkole jest basen o długości 25m.Każdy z sześciu torów ma 1,4m szerokości.Basen ma głębokość 1,5m.Jaj długo trwałoby napełnianie tego basenu gdyby woda wlewała się z prędkością 100l/min?

proszę o obliczenia i szubką odp:daje naj:)

2

Odpowiedzi

2010-02-03T17:24:29+01:00
Pp 1,4 x 6 = 8,4m2
Pp 25 x 8,4 = 210m2
V = 210 x 1.5 = 315m3
315m3 = 315l
315 / 100 = 3,15
3.15min = 3min 6s

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:06:18+01:00
Kolerzanka liczył dobrze 315m³
1m³ to 1000l
315000l
100/min
6ooo/godz
odp basen napełni się w 52godz i 50min
1 5 1