Odpowiedzi

2010-02-03T17:24:26+01:00
Żeby to wypełnić powinnam:
- chodzić do kościoła
- spowiadać się
- przekazywać dobrą nowinę
- modlić się
- dawać jałmużny ubogim
7 3 7
2010-02-03T17:24:45+01:00
My ludzie musimy pomagać innym ale tak bezinteresownie. Skromność duchowa też jest ważna. Powinniśmy chodzić do Kościoła pomagać w pracach przy Kościele i wielu innych czynnościach. Należy głosić Królestwo Boże. Powinniśmy świecić dla innych przykładem.Tak, że ludzie przechodząc obok nas będą mówić: "Tak..., to ten człowiek jest dla nas wszystkich przykładem.To on jest tym, który pomaga innym i głosi Królestwo Boże."

Mam nadzieję, ze pomogłam:)
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:31:53+01:00
Nakaz Misyjny dotyczy głoszenia Ewangelii wszystkim ludziom, żyjącym w tym pokoleniu, na całym świecie. Za to jesteśmy odpowiedzialni. Nie możemy być spokojni, póki tego nakazu nie wypełnimy. W tym pokoleniu wszyscy ludzie, za których my jesteśmy odpowiedzialni, powinni usłyszeć radosną nowinę o Chrystusie, gdyż oni mają do tego prawo, oni powinni mieć okazję do przyjęcia Chrystusa. Nie znaczy to, że wszyscy ludzie staną się chrześcijanami, że wszyscy uwierzą, ale wszyscy muszą mieć szansę, wszyscy muszą usłyszeć o Chrystusie, żeby mogli się w obliczu tego wyzwania zdecydować. I za to my jesteśmy odpowiedzialni. Musimy głosić o Jezusie słowem i czynem. Wypełniać przykazania i przekazywać innym naukę o Panu którą posiadamy.
12 3 12