Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:24:17+01:00
770km : 200km/h = 3,85h
3,85h = 3h 51min
3,85h = 231min
1 1 1
2010-02-03T17:25:01+01:00
S=770km
v=200km

v=s/t
t=s/v

t=770/200
t=3,85h=231minut=3h51min
2010-02-03T21:55:21+01:00
Ile czasu potrzeba by przejechać 770km z prędkością 200 km/h.
Wynik podaj w godzinach i minutach.

prędkość:
200km/h tzn.
200km w ciągu 1h
770km ---x

x=770:200
x=3,85h=3h i 85/100h=3h i 17/20h=3h i 51/60h=3 h 51 minut