Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:24:59+01:00
1. Bądź zawsze uśmiechnięta.
2. Nie bój się nawiązywać nowych kontaktów.
3. Bądź otwarta na nowe znajomości.
4. Rozmawiaj z ludźmi.
5. Staraj się pokonać swoją nieśmiałość.
2010-02-03T17:26:06+01:00
Koleżanko !

Jest wiele ludzi nieśmiałych i ponieważ bardzo Cie lubię dam Ci kilka rad :

1. Wyjdź z cienia, jest tylu ciekawych ludzi. Nie ma powodu, byś była nieśmiała !
2. Powiedz czasami chociaż ,,Hej" jeśli chciałabyś z kimś nawiązać kontakt, może drugim razem to on/ona powie Ci ,, Cześć''
3. Uśmiechaj się, wtedy ludzie sami do Ciebie podejdą i nawiążą kontakt !
4. Nie ubieraj się na czarno to smutne, lepiej wybierz coś kolorowego !
1 5 1