Odpowiedzi

2010-02-03T17:27:09+01:00
Używaj pojedyńczego wzorca stron dla wszystkich stron twojej witryny (lub możliwie kilku skoordynowanych ze sobą styli, jeżeli strony twych witryn są bardzo zróżnicowane: na przykład część dotyczy dokumentacji technicznej, a część to prezentacje marketingowe). Jedną z głównych korzyści arkuszy styli jest zapewnienie "wizualnej ciągłości" kiedy użytkownik żegluje pod twojej witrynie. Duże wydawnictwa już dawno doceniły oparcie swoich magazynów i gazet na gotowych modelach (przygotowanym wcześniej wyglądzie): nie ma żadnej różnicy na którą zajrzysz stronę magazynu lub gazety, tekst i podstawowe rozmieszczenie grafik i elementów stałych będą wyglądać to samo. Twoje strony internetowe zyskają tę samą spujność, jeżeli wszystko co znajduje się na nich oparte zostanie na tym samym wzorcu strony.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:06:55+01:00
Arkusz kalkulacyjny(obliczeniowy) to program wykorzystywany do przeprowadzania najróżniejszych obliczeń zestawień i wykresów.Można tez go zastosować jako baze danych sortowwać i filtrować rekordy.arkusz jest podzielony na wiersze i kolumny najmniejsza kratka arkusza jest nazywana komórką

Wiersze są numerowane (1,2,3 Itp.)
Kolumny sa numerowane (A,B,C Itp.)

Etapy projektowanie bazy danych
1.Określenie celu jakim ma słuzyć baza danych
2.określenie tabeli,które są potrzebne w bazie danych
3.określenie pól które są potrzebne w tabeli
4.przepisanie pola wartości w kazdym rekordzie
5. określenie relacji miedzy tabelami
6.wprowadzenie danych i utworzenie ich obiektu bazy danych