Odpowiedzi

2010-02-03T17:26:41+01:00
Moim zdaniem patriota to osoba bardzo związana ze swoim krajem, honorowa .Jest osobą potrafiącą oddać życie za swoją ojczyzne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:27:05+01:00
Spróbuj porównać patriotę w czasie wojen Światowych, kiedy potrafili oddać życie za ojczyznę, wszystko nad nia przekładali, często opuszczali rodziny, potrafili się stawić do armi o każdej porze dnia i nocy, często po olana w błocie i wodzie, śniegu, siedzieli w okopach.
A dziś? Patriota deklaruje, że szanuje godło narodowe, falgę, hymn, a spokojnie kilkdziesięciu sekund nie może ustac na apelu podczas odśpiewu hymnu.
2010-02-03T17:29:29+01:00
Kiedys patriotyzm przejawial sie tym,że ludzie walczyli fizycznie w obronie kraju. Wlasna piersią bronili ojczyzna,zwykle gineli.
Teraz przejawia sie to tym ze chodzimy do szkoly uczymy sie jezyka i histori staramy sie czynnie uczestniczyc w rocznicach typu 3maja 11listpad