Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-07T10:13:02+02:00
11,13,17,19,
21,23,27,29,
31,33,37,39,
41,...,49
51,...,59
61,...,69
71,...,79
81,...,89
91,...,99
4*9=36
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T11:30:36+02:00
100-10=90
90 liczb w tym zakresie
9*5=45 <9 dziesiątek w każdej po 5 liczb parzystych>
90-45=45 liczb podzielnych przez dwa
wśród nich 9 podzielnych przez 5
45-9=36
Jest 36 takich liczb

11, 23, 27, 29
21, 23, 27, 29
31, 33, 37, 39
41, 43, 47, 49
51, 53, 57, 59
61, 63, 67, 69
71, 73, 75, 79
81, 83, 87, 89
91, 93, 97, 99

1 5 1
2009-10-07T12:19:16+02:00