Odpowiedzi

2010-02-03T17:28:44+01:00
Znacie wiersz ,,Na lipę'' J.Kochanowskiego.
Wyobraźcie sobie letni dzień leżąc pod liściami lipy.
To zaoferuje wam majówka z nami.
Pełny relaks,cisza,możliwość do opalania się;).
Nigdzie czegoś takiego nie znajdziesz.

Liczę na Naj .. .;DDD
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:30:46+01:00
Hmmm...To ja wspaniała lipa, która sprawi, że poczujesz się zrelaksowany.
Ja swym wdziękiem potrafię zauroczyć Cię na wieki. Spróbuj usiąść obok mnie, a zobaczysz jak jest dobrze w śnie. Proponuję skosztować z mojej gościnności... taka okazja nie zdarza się często!
37 4 37