Odpowiedzi

2010-02-03T17:30:30+01:00
A) dla liczb a = 1 b = 7 c = 9

7a - 2b + 9c = 7*1-2*7+9*9=7-14+81=74

b)
dla liczb a = -1 b = 7 c = 0

0,7a² - 1,2b² - 9,9c²=0,7*(-1)²-1,2*7²-9,9*0²=0,7-58,8=(-58,1)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:32:03+01:00
A) dla liczb a = 1 b = 7 c = 9

7a - 2b + 9c =7*1-2*7+9*9=7-14+81=74
b)
dla liczb a = -1 b = 7 c = 0

0,7a² - 1,2b² - 9,9c²=0,7*(-1)²-1,2*7²=0,7-58,8=-58,1
1 5 1