Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:29:57+01:00
Najwyzsze opady:
Nizina Amazonki
Kotlina Konga Bengal (nad Zatoką Bengalską)
Archipelag Malajski
Ameryka Środkowa

Najniższe opady:
Sahara (Cały pas pustyń na północy Afryki od Maroka po Egipt i Arabię Saudyjską)
Wielkie pustynie Australii (Wlk. Pust. Wiktorii, Wlk. Pust. Piaszczysta) Zachodnie wybrzeże Ameryki Południowej (Pustynia Atakama)
Pustynie Wyżyny Mongolskiej i Tybetańskiej w Azji (Gobi, Ałaszan, Takla Makan)
2010-02-03T17:41:34+01:00
1.Islandii, Norwegii, Szkocji, Alpy i Góry Dynarskie
2.Czerapuńdżi,Sahara,Antarktyda,Arktyka