Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:31:46+01:00
Udowodnił że morze wszystko i żę Ci którzy będą w niego wierzyć będą mieli wsystko co im da Jezus okazał się wzorem do naśladowań innych ludzi :)
1 5 1
2010-02-03T17:33:26+01:00
Jezus udowodnił, że jest łaskawy wobec wszystkich ludzi. Pokazał, że naprawdę jest Bogiem, ponieważ tylko osoba boska potrafi dokonać cudu. Ukazał, że jeśli ktoś żałuje swoich czynów zasługuje na pomoc.
1 5 1
2010-02-03T17:44:17+01:00
Jezus uzdrawiając paralityka pokazał że jest Synem Bożym i potrafi zrobić wszystko. między innymi uzdrawiać ludzi. ale tylko tych którzy naprawde w niego wierza.
1 5 1