Odpowiedzi

2010-02-03T17:35:42+01:00
WIEM TYLKO 2,3,6,7 PRZYK.:
2-b
3-c
6-g
7-d
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:53:12+01:00
Moje Gimnazjum

Moje gimnazjum jest nieduże. Jest tutaj tylko 9 klas - super! Jestem w 5 klasie. Nasza klasa jest mała - 9 chłopców i 10 dziewczyn. Moi przyjaciele (Mitschuler - współuczeń, czyli w zdaniu chodzi o to że to przyjaciele-uczniowie) są naprawdę super. Dużo rozmawiamy, gramy i w soboty robimy imprezy. To sprawia mi przyjemność.
Nauczyciele też są całkiem O.K. Mój nauczyciel biologii jest super. Jest jeszcze młody, wyluzowany i ma zwariowane pomysły. Dużo wędrujemy, obserwujemy naturę, słuchamy głosów ptaków. W zimę karmimy zwierzęta.
Lubię też historię. Mój nauczyciel jest bardzo sympatyczny. Dużo opowiada, i często dyskutujemy. To jest ciekawe.
Lekcje fizyki są niestety całkowicie nudne i stresujące. To głupie.
Ale lubię angielski. To jest język ojczysty naszego nauczyciela. Pochodzi z Oxford. Jest nieco komiczny. Mówi zawsze po angielsku, opowiada żartobliwie i dużo się śmieje. Robimy często gramatykę i dużo rozmawiamy. TO jest super.
Nasza nauczycielka francuskiego jest całkowicie inna. Jest bardzo poważna i surowa. Robi wszystko powolnie i dokładni. Pracuje systematyczne. Dużo pyta, piszemy często sprawdziany i prace klasowe.
Nasz nauczyciel matematyki jest nerwowy i chaotyczny. Często krzyczy i dużo pyta. To jest głupie.
27 4 27