Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:37:14+01:00
To jest układ równań:
½x-2y=8 * (-4)
2x+5y=6

-2x + 8y = (-32)
2x + 5y = 6
13y = (-26)
y = (-2)

y=(-2)
2x + 5y = 6

y=-2
2x - 10 = 6

y = (-2)
x = 8

x = 8
y = (-2)
2010-02-03T17:38:06+01:00
2x-8y=32
2x+5y=6
13y=26
y=2
2010-02-03T17:38:30+01:00
½x-2y=8}
2x+5y=6}

½x-2y=8 |+2y
½x=8+2y |*2
x=16+4y

2(16+4y)+5y=6
32+8y+5y=6 |-32
13y=-26 |/13
y=-2

½x+4=8 |-4
½x=4 |*2
x=8