Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:39:47+01:00
Reżyserzy:
- Leonard Buczkowski
- Jan Englert
- Aleksandra Domańska
- Mirosław Bork
- Agnieszka Holland
Aktorzy:
- Paweł Adamski
-Michał Banach
-Jerzy Sturh
- Damian Damięcki
- Witold Pyrkosz
;))
2010-02-03T17:40:59+01:00
POLSCY AKTORZY:
*Filip Bobek
*Marcin Mroczek
*Małgorzata Kożuchowska
*Anna Mucha
*Mikołaj Krawczyk

POLSCY REZYSERZY:
*Leonard Buczkowski
*Jan Budkiewicz
*Ryszard Bugajski
*Marek Bukowski
*Witold Giersz

=)
1 5 1