Klasa II gimnazjum
Uzupełnij tabelę. W odpowiednie rubryki wpisz państwa, na obrzasze
których znajdują sie ponizsze okręgi przemysłowe oraz surowce mineralne wydobywane na ich terenie.
-------------------------------------------------------------------------------
Okręg przemysłowy | Państwa | Surowce mineralne |
---------------------------------------------------------------------------------- |
Shaba |
---------------------------------------------------------------------------------- |
Damodar |
--------------------------------------------------------------------------------- |
Doniecki |
--------------------------------------------------------------------------------- |
Houston-Nowy Orlean |
---------------------------------------------------------------------------------- |

2

Odpowiedzi

2010-02-04T12:12:16+01:00
Shaba - Zambia, Botswana, Zimbabwe- rudy miedz
Damodar- Indie- Rudy żelaza, boksyt, węgiel kamienny
Doniecki - Ukraina- Rudy żelaza
Housto.....-USA- Ropa naftowa, gaz ziemny
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:21:25+01:00
Shaba / Demokratyczna Republika Konga ( tam jest okręg przemysłwy) oraz północna zambia / miedz, kobalt, złoto, cynk i ołów, mangan, uran i diamenty
Damodar / Indie / węgiel kamienny, rudy żelaza i metale uszlachetnaine oraz miedź, miki i boksyty.
Doniecki/Ukraina/ węgiel kamienny, rtęc sól kamienna.
Houston-Nowy Orlean/ USA / rudy miedzi kobaltu zloto srebro ropa naftowa gaz ziemny
to chyba tyle :)
4 5 4