Jakie dać zakończenie do rozprawki : Czy adam mickiewicz spełnił swoje marzenie ?
chodzi że wydano Pana Tadeusza no i nie mam pojęcia na zakończenie .moje argumenty to że każdy ją przeczytał jest lekturą w każdej szkole , powstał film .

2

Odpowiedzi

2010-02-03T17:39:28+01:00
Pana tadeusza wydano w wielu egzemplarzach i nawet w każdej polskiej szkole uzano jako lekture .wg tej książki powstał nawet film
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:45:15+01:00
Podsumowując moje powyższe rozważania zgadzam się z tezą, że Adam Mickiewicz spełnił swoje marzenie dotyczące wydania Pana Tadeusza ponieważ jego powieść jest naszą epopeją narodową a każdy Polak patriota zna chociaż fragment Inwokacji. Ponadto Pan Tadeusz jest poematem ,który każda szkoła wprowadza na swoją listę lektur. Sądzę że nie ma dla pisarza nic wspanialszego niż duża czytelność jego utworów, a utwór Pan Tadeusz jest znany przez wszystkich nie tylko w Polsce ale także na świecie.

:) proszę