Określ przypadek i rodzaj liczebników:

1. dwudziestego (marca)
2. tysiąc dziewięćset dwudziestego pierwszego (roku)
3. dwa (miesiące)
4. trzecie (powstanie)
5. (wiek) szesnasty
6. czworo (laureatów)
7. trzech (wieszczów)
8. pierwszych (dniach)
9. dwa (tygodnie)
10. pół (wieku)

Dam naj. :)

2

Odpowiedzi

2010-02-03T17:44:36+01:00
M. czworo
D. czworga
C. czwrogu
B. czworo
N. z czworgiem
Ms. o czworgu
W. o czwooroooooo !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:45:21+01:00
1.r.meski,p.d
2.r.meski,p.d
3.r.meskoosobowy,p.m
4.r.nijaki.p.m
5.r.meski,p.m
6.r.meskoosobowy,p.m
7.r.meskoosobowy,p.d
8.r.meskoosobowy,p.msc
9.r.meskoosobowy,p.m
10.r.nijaki,p.m