W schronisku "Cztery Łapy" maja powstać nowe wybiegi dla zwierząt jeden z nich jest w kształcie prostokąta o wymiarach 8m na 9m. Ile ton żwiru należy zakupić na wybieg jeżeli na jeden metr kwadratowy powierzchni trzeba 25kg żwiru.

3

Odpowiedzi

2010-02-03T17:40:33+01:00
P=8*9( m )
P=72(m)

72*25=1800 (kg)
potrzebne jest 1800 kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:42:18+01:00
8m * 9m = 72m kwadratowe
72* 25 = 1800 kg
Odp. Trzeba zakupić 1800 kg żwiru :)
Pozdrawiam ;)
2010-02-03T17:42:19+01:00
8m x 9m = 72m kwadratowe
72m x 25kg = 1800 kg żwiru
1 5 1