Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:41:17+01:00
Łatwość porozumiewania się z innymi
łatwość dostania się na studia bądz do prac
poznawanie świata
poznanie różnych ciekawostek
1 5 1
2010-02-03T17:43:57+01:00
- uczymy się po to żeby umieć
-gdy się zna języki obce można szybciej znaleźć pracę zarówno w Polsce jak i po za granicami Polski
-pomaga nam w nauce
-nie boimy się podróżować bo wiemy że znamy języki obce
1 5 1
2010-02-03T17:44:36+01:00
Znajomość języków obcych to " klucz do drzwi Europy i Świata" ponieważ daje
możność łatwego komunikowania się z ludźmi, załatwienie łatwej i wydajnej pracy za granicą, brak bariery w emigrowaniu z kraju, plusem jest także, że
pracodawcy czekają na ludzi, którzy zają wiele języków obcych.
2 4 2