Dokonaj swobodnej przeróbki tekstu
Czego chcesz od nas, Panie, za Twe hojne dary?
Czego za dobrodziejstwa, którym nie masz miary?
Kościół Cię nie ogarnie, wszędy pełno Ciebie:
I w otchłaniach, i w morzu, na ziemi, na niebie.
Złota też, wiem, nie pragniesz, bo to wszytko Twoje,
Cokolwiek na tym świecie człowiek mieni swoje.
Wdzięcznym Cię tedy sercem. Panie, wyznawamy,
Bo nad to przystojniejszej ofiary nie mamy.
Tyś Pan wszytkiego świata. Tyś niebo zbudował
I złotymi gwiazdami ślicznieś uhaftował.
Tyś fundament założył nieobeszłej ziemi
I przykryłeś jej nagość zioły rozlicznemi.
Za Twoim rozkazaniem w brzegach morze stoi
A zamierzonych granic przeskoczyć się boi.
Rzeki wód nieprzebranych wielką hojność mają,
Biały dzień a noc ciemna swoje czasy znają,
Tobie k woli rozliczne kwiatki Wiosna rodzi,
Tobie k woli w kłosianym wieńcu Lato chodzi,
Wino Jesień i jabłka rozmaite dawa,
Potym do gotowego gnuśna Zima wstawa.
Z Twej łaski nocna rosa na mdłe zioła padnie,
A zagorzałe zboża deszcz ożywia snadnie.
Z Twoich rąk wszelkie źwierzę patrza swej żywności,
A Ty każdego żywisz z Twej szczodrobliwości.
Bądź na wieki pochwalon, nieśmiertelny Panie!
Twoja łaska, Twa dobroć nigdy nie ustanie.
Chowaj nas, póki raczysz, na tej niskiej ziemi,
Jedno zawżdy niech będziem pod skrzydłami Twemi.

Na jedną strone

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T14:45:55+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Czego oczekujesz od Nas Panie Boże, którym dałeś tyle hojnych podarunków.
Czego pragniesz wzamian za tyle dobrodziejstwa których nie da się zmierzyć żadną miarą jaką posiadamy My na ziemi. Kościół nie potrafi Ciebie zrozumieć, wszędzie gdzie tylko spojrzeć jesteś. W najgłębszych otchłaniach, najbardziej skrytych zakątkach świata a nawet w wielkich przestrzeniach morskich. Jesteś Boże na dole i na górze. Złotem Cię nie zadowolimy, bo To całe złoto które mamy, to mamy od Ciebie. Możemy Cię jedynie wielbić ponad wszystko, bo to tylko jedno co sami możemy oddać z siebie. Ty jesteś naszym stwórcą. Piękniejszego światu nigdy by nie uczynił. Co tylko rozkarzesz się stanie, bo sprzeciwić się Tobie się boi.
110 4 110
2009-10-07T14:47:50+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Czego takiego pragniesz od nas, Panie, za cudowne twe dary?
Co za dobrodziejstwo, które nie ma umiaru?
nawet Kościół Cię nie ogarnie, do okoła wszędzie ty:
w wszechświecie, na ziemi, na pustyni i na morzu.
nie pragniesz niczego , bo wszytko masz - to wszystko Twoje,
Cokolwiek na tym świecie uważam za swoje i tak jest twoje.
jesteśmy ci wdzięczni całym sercem. Panie, wyznajemy,
ze na to wszystko piękniejszej ofiary nie mamy.
jesteś panem całego świata. Ty nam wszechświat zbudowałeś
I pięknymi gwiazdami je uhaftowałeś.
Ty fundament naszej ziemi założyłeś
i ślicznymi roślinami ją pokryłeś.
dzięki tobie brzegi morza stoją
i granic przeskoczyć się boją.
wszystkie rzeki wielką ilość wody mają i życie naszym rośliną dają ,
pogodny dzień, i ciemna noc wiedzą kiedy zapaść w sen mają,
dzięki tobie wiosna różnorodne kwiaty rodzi,
dzięki tobie gorące słóńce po niebie latem chodzi ,
jesien nam winogrona i jabłka soczyste rodzi,
po tem Zima wstawa iśnieg puchaty dawa.
za twą sprawą nocna rosa na trawe padnia,
A zboża dzięki deszczu dają plony ładne.
zwierzęta z twojej łaski mają pokarmy śniadne,
każdy ma pokarm z Twej szczodrobliwości.
jesteś dla nas na wieki pochwalony , nasz Panie!
Twoja dobrość serca i wielka łaska,prze nigdy nie ustanie.
bądz naszym nieśmiertelnym ojcem na zawsze na tej ziemi.
na zawsze chcemy pod skrzydłami Twymi być.
hehehe:) mam nadziej ze przyda się:) pzdr:)
166 4 166