Wpisz odpowiednie wyrazenia algebraiczne
a) 2xy...........=3xy+x
b) 3mn+........=3
c) a²-b²+............=b²-a²
d) -pq-q+...............=-2pq
e)2x²-2x+................=2x
f) 2x²-2x+................=2x

Można napisac a) i tylko wynim ten co trzeba wstawic w kropeczki.dziekuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:46:27+01:00
A) 2xy +xy +x=3xy+x
b) 3mn+(-3mn) +3=3
c) a²-b²+-2a²+2b²=b²-a²
d) -pq-q+(-pq)+q=-2pq
e)2x²-2x+4x - 2x²=2x
f) 2x²-2x+(-2x²) + 4x=2x
2010-02-03T17:51:14+01:00
A) 2xy+xy+x=3xy+x
b) 3mn+(-mn)=3
c) a²-b²+2b²-2a²=b²-a²
d) -pq-q+3p+4q=-2pq
e)2x²-2x+4x-2x²=2x
f) 2x²-2x+4x-(2x*2x)=2x