Odpowiedzi

2010-02-03T17:55:30+01:00
Krzyż jest znakiem zbawienia chrześcijan ponieważ Pan Jezus został ukrzyżowany dla naszego zbawienia zrobił to z miłości do ludzi a po 3 dniach zmartchwystał
57 3 57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:22:19+01:00
Krzyz to znak zbawienia poniewaz to Chrystuz zostal ukrzyzowany a potem zmartwywstal.To dlatego katolicy uwazaja ze dzieki szacunkowi do kzyza i do boga uzyskaja zbawienie i trafia oni do Krolestwa niebieskiego gdzie beda zyli wiecznie w milosci i rozkoszy.Wiemy ze Chrystus umierajac mowil,,ojcze oni nie wiedza co czynia,,ze wiezyl ze ojciec niebios go zabieze do siebie i odbierze mu ta meke tak i my wiezymy ze kiedys popzez modlitwe,szacunek do krzyza,ewangelie bedziemy zbawienii..
Mysle ze pomoglem pozdrawiam..
34 3 34