Odpowiedzi

2010-02-03T17:47:10+01:00
No np. mama . poniewaz nam pomaga opiekuje sie nami gdy jestesmy chozy...i najwazniejsze kocha nas
a 2 osoba to np. przyjaciolkabo np. pomoze , nie wygada tajemnicyi wspiera nas...:)
proszee;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:49:07+01:00
Na miano dobrego człowieka napewno zasługuje mój ojciec który zawsze pomaga mi w trudnych sytuacjach. Tata zawsze znajdzie dla mnie czas i mi pomoże z każdym problemem.
Moja starsza siostra jest drugą osobą, która jest dla mnie dobrym człowiekiem. W każdej nawet złej sytuacj stara się mi pomóc. W trudnych chwilach wspomaga mnie duchowo. Mój ojciec i siostra zawsze pomagają każdemu kto tej pomocy od nich potrzebuje. Są dla mnie wzorem do naśladywania.

Myslę, że starczy;D
1 4 1