Hey, te zadanie co teraz podam jest mi potrzebne na jutro i to jest pilne, proszę pomóżci mi jest one z religji . Daje najlepsze dla tego kto napisze je zrozumiale, z sensem i powinno być długie.
oto one:
macie do wyboru trzy to zależy od was które zrobicie:

1.
Napisz modlitwę z księży (nie musi być długa)

2. Wypracowanie; jakiego kapłana potrzebujemy (powinno być przynajmniej na jedną kartkę A4)

3.Napisz wiersz o księżnych (dobrze by było jak by miał rymy)


2

Odpowiedzi

2010-02-03T17:57:22+01:00
Co dzień rano wstają i swa msze zapowiadaja
ewangelie nam wyznają rano we dnie w nocy
by bóg był zawsze przy naszej niewoli
póżniej zdrowaś marjo ojcze nasz
i krzyżyk na droge zawsze dają nam
z rada pośpieszą i przemówienie swe obwieszczą
taki to już żywot księdza więc zastanów sie
no bracie bo inaczej zgnijesz w szacie
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:05:40+01:00
Wypracowanie; jakiego kapłana potrzebujemy (powinno być przynajmniej na jedną kartkę A4)

Gdy tylko idziemy do kościoła, od razu spoglądamy w stronę ołtarza, czyli tam, gdzie w czasie mszy urzędują księża.
Są oni ludźmi wybranymi specjalnie przez Boga, by szerzyli naukę o Wszechmocnym i Nieśmiertelnym Ojcu, który darzy nas wielką, trwałą miłością. Można rzec by, że kapłani muszą być osobami wyjątkowymi. To prawda, prawdziwy duchowny musi od dziecka posiadać powołanie, aby potem móc z całego serca sprawować swą powinność. Jednak jaki na prawdę musi być idealny kapłan, taki, jakiego z całą pewnością potrzebujemy ?

Przede wszystkim, musi on być prawdziwie wierzący i nie wykonujący swej pracy bez żadnego konkretnego powodu, lub tylko dlatego, by uzyskać jakieś wyjątkowe korzyści materialne.

Ważne także jest, by miał on doskonały wprost kontakt z młodzieżą i dziećmi. Nic nie jest bowiem tak ważne, jak wpajanie najmłodszym wiary, od lat najwcześniejszych, ponieważ jak wiemy, coś, co mówione jest nam od pewnego czasu, zawsze potem wraca do nas w przyszłości.

Konieczne także jest, aby zdobył zaufanie starszych parafian.
Może to oczywiście uczynić poprzez organizowanie różnego rodzaju rozrywek, np. chór kościelny, czy pewne kółko zainteresowań.

Może te trzy cechy wydają się błahymi, ale jednak według mnie są one najważniejsze w osobowości kapłana, który służy w mym kościele.



2 4 2