Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:52:33+01:00
Złoty środek-jest to sposób na życie utworzony poprzez połączenie filozofii epikurejskiej ze stoicką.
Człowiek renesansu-człowiek znający się na rozlicznych dziedzinach sztuki i nauki.
1 5 1
2010-02-03T17:53:05+01:00
Złoty środek czyli tak jakby swoje zdanie, najlepsze rozwiązanie
Człowiek renesansu, przykladem jest Jan Kochanowski, czerpie w swojej twóczości od filozofiii chrystaińskiej epikurejskiej stoickiej,