Odpowiedzi

2010-02-03T17:56:40+01:00
Na pewno musisz zawrzeć wszystkie cechy noweli jak:
jeden wątek, jeden bohater, zwięzłośc akcji, krótka fabuła, 1 punkt kulminacyjny, mozesz tez dopowiedziec ze w tej noweli występuje retrospekcja jesli chcesz( ale to jush tak na marginesie)
ale moim zdaniem wystarczyłoby z tymi głownymi cechami noweli
;***
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:57:05+01:00
- nie posiada wątków pobocznych,
- nie zawiera opisu przyrody,
- występuje zakończenie z puentą,
- występuje narrator w 3 os., który zachowuje dystans do przedstawionych postaci
19 4 19