Odpowiedzi

2010-02-03T17:55:27+01:00
Gady, które obecnie żyją na Ziemi, tworzą cztery grupy: krokodyle, żółwie, jaszczurki i węże. Gady składają jaja na lądzie, nawet jeśli żyją w wodzie. Składane w dużej liczbie, są zabezpieczone grubą osłoną. Gady na ogół nie opiekują się ani jajami, ani swoim potomstwem.
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:47:12+01:00
Gady, które obecnie żyją na Ziemi dzielą się na cztery grupy: krokodyle, żółwie, jaszczurki i węże.
21 3 21