Odpowiedzi

2010-02-03T17:57:27+01:00
Kupujcie proszek do pieczenia !
jest on tani i można zrobić z niego pyszny placek .
nic nie stracicie , wręcz podziekujecie za stworzenie takiego czegoś .
Proszek do pieczenia może zastąpić ci inne rzeczy potrzebne do pieczenia .
2010-02-03T17:58:06+01:00
Cały czas robicie zakalce.teraz pieczenie bedzie przyjemnoscia i proscizna dzieki nowem proszku.Ciastka beda ładnie wygladay bardzo smakowaly jak z przepisu.Niezwlekajcie juz dzis za kupienie trzech opakowan jedno gratis.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:02:40+01:00
Proszek do pieczenia, zwykły biały proszek... ale czy na pewno?
Tylko u nas zachęcamy do zakupu niby zwykłego, białego proszku do pieczenia, który nawet w kuchni początkującej gospodyni potrafi czynić cuda. Z nim ciasto biszkoptowe usmiechnie sie do ciebie zza ciemnej szybt piekarnika. Jego szczypta sprawi, że babka, nie mylić z babką Helenką, będzie nie tylko pulchna, ale i pachnąca. Dodany do naleśników sprawi, że nigdy nie bedziesz miał dość ich aksamitnej miękkości. Nie przegap okazji, bo to tylko zwykły, biały proszek, możesz go nie zauważyć.