Odpowiedzi

2010-02-03T17:57:39+01:00
Pólonoc, poludnie, wschód, zachód




=)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:59:08+01:00
Bryza morska,Wiatry górskie,Wiatry dolinne,Wiatry fenowe.

Pólonoc
poludnie
wschód
zachód
Północny wschód
Północny zachód
Południowy wschód
Południowy zachód
1 5 1
2010-02-03T19:48:33+01:00
East Wschód
West Zachód
North Północ
South Południe

Mam nadzieje ze sie przyda :)
1 5 1