Zaadresuj listy do podanych osób, poprawnie używając skrótów.
Wykorzystaj wszystkie podane informacje.

Wielmożna Pani Doktor Stanisława Marczak, ulica Piękna 8 mieszkania 22, 02-490 Mogilany koło Krakowa.

Szanowny kolega Paweł Tokarski, Plac Niepodległości 3, 00-321 Nowe Miasto nad Pilicą.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:02:26+01:00
W.P dr.
Stanisława Marczak
ul. Piękna 8, m 22,
02-490 Mogilany
koł. Krakowa


Sz.Kol.
Paweł Tokarski
Plac Niepodległości 3
00-321 Nowe Miasto
nad Pilicą

jestem dobra w te gierki wiec nie bd zadnych bledow.
licze na wyrozumialosc, bo rozwiazalam to 1 ;)
181 4 181
2010-02-03T18:03:43+01:00
W.P
dr. Stanisława Marczak
ul.Piekna 8 m.22
02-490 Mogilany k/Krakowa

Sz.Kol
Paweł Tokarski
Pl.Niepodległości 3
00-321 Nowe Miasto nd/Plicą
68 3 68