Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T17:59:02+01:00
Prehistoria • Starożytność • Wieki ciemne • Średniowiecze • Nowożytność • Czasy najnowsze
23 2 23
Czasy najnowsze chyba współczesne
2010-02-03T17:59:11+01:00
Prehistoria • Starożytność • Średniowiecze • Nowożytność • Czasy najnowsze.
23 3 23
2010-02-03T18:01:07+01:00
Prehistoria(powstanie świata - wynalezienie pisma)
starożytność(wynalezienie pisma - upadek cesarstwa zachodniorzymskiego)
średniowiecze(upadek ces. zachodniorzykskiego - odkrycie Ameryki)
nowożytność(odkrycie Ameryki - wybuch I wojny św.)
współczesność(wyb. I wojny św. - teraz)
31 4 31
Prehistoria Starożytność Średniowiecze Nowożytność Współczesność
Prehistoria*Starożytność*Średniowiecze*Nowożytność*Współczesność