Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T14:15:50+02:00
Najlepiej tłumaczyć na zł.
To przeciez wiadome ze z samych plusów nie wyjdzie Ci minus ; )
2009-10-07T14:16:58+02:00
Liczby calkowite to tylko liczby dodatnie !!
2009-10-07T15:37:31+02:00
Możesz powiedzieć tak.. Mnożenie liczb zawsze daje wynik dodatni ponieważ nawet mnożąc liczby ujemne wychodzi nam plus więc je dodajemy. np. -4*-4=16...Bo -4*-4da nam + bo -*- zawsze jest +. troszkę skomplikowane ale chyba wiesz o co mi chodzi?