Odpowiedzi

2010-02-03T18:07:15+01:00
1. Jakie uczucia przez pana przepłyneły, panie Robercie, jak wybrano pan do roli Edwarda w filmie 'zmierzch' ?
- Nigdy nie doznam takiego uczucia więcej . To było coś wspaniałego. Ciepły dreszcz przebiegł po moich plecach. Do dziś pamiętam te doznanie.

2. CZy będzie grał pan jeszcze w jakichś innych filmach ?
- NIe . Raczej nie. Ta sława już mnie przegania . W dzieciństwie nigdy nie byłem sławny, byłem nie śmiały. A teraz ... (tutaj się śmieje)
3. Prasa słyszała, że jest pan z 5 kobietami na raz . Czy to prawda ?
-Prasa kłamie.
4. Chciałby pan być najbogatszym człowiekiem na ziemi ?
- nic w tym ciekawego. A tak jak jest się mnie bogatszym to można troche poszaleć, ale i się liczyć z kosztami.
5. Jak pan mysli ? Jakby pan przyjechał do Polski. Jakby pana przyjęto ?
- raz byłem w europie. Byłem bardzo zaskoczony. Gdy ide po ulicach Hollywood to ludzie się na mnie rzucają . NIEZALEŻNIE OD TEGO JAK JESTEM UBRANY . kiedyś sam siebie w lustrze nie poznawałem. ale oni ? poznali . Wróćmy do tematu. Ludzie w Eurpie są bardzo mili. Może podejdą, chcą porozmawiac, poproszą po autograf czy zdjęcie i do widzenia . W Polsce pewnie by mnie przyjęto również ze stopem .

DZIĘKUJE ZA WYWIAD :)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:07:49+01:00
Gadam z Ewa Farna ;)
Ja-J
Ewa-E

J:No wiec kiedy zaczelas spiewac ?
E:Kiedy mialam juz 7 lat spiewalam tanczylam, a rok pózniej juz wystepowalam na scenie.
J:To musi byc fantastyczne, ale tez denerwujace byc gwiazda ze wzgledu na paparazzi i reporterów, prawda ?
E:Tak, masz racje.Slawa jest genialna,ale paparazzi nigdy nie daja spokoju. ( hehe )
J:Co w wolnych chwilach lubisz robic ?
E:Hmm.. Napewno lubie leniuchowac ( smiech ).. Ale tak naprawde kocham jazde konna.Ona daje mi sile na spiewanie.
J:A zdradzisz kiedy bedzie twój kolejny album ?
E:Tak,moge powiedziec.Wydam go w maju,lecz jeszcze nie mam ustalonego konkretnego terminu.
J:A powiesz jakie piosenki tam sie znajda ?
E:Powiem tylko o jednej,która nie jest moja,lecz dostalam zgode i moge ja spiewac i wydac w albumie.Jest to piosenka ,,Dmuchawce,latawce,wiatr,, Jest piekna.
J:Tak,zgadzam sie z Toba Ewo.Juz chyba dowiedzialam sie wystarczajaco duzo o Tobie i o Twoich piosenkach.Dziekuje za ten mile spedzony czas i dziekuje za wywiad.
E:Ja takze dziekuje.Paa.
2 4 2