Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:13:04+01:00
Liść to organ idealnie przystosowany do fotosyntezy, ponieważ:
- ma dużo ciałek zieleni
- komórki miękiszu palisadowego ułożone pionowo
- duże przestwory międzykomórkowe w komórkach miękiszu gąbczastego
- umiejętność obracania się w kierunku słońca
- aparaty szparkowe w dolnej skórce
1 5 1
2010-02-03T18:21:04+01:00
TAK
1.posiada chlorofil
2.potrafi obracać się do światła
3.posiada aparaty szparkowe
4. posiada kutyne , która chroni przed utratą wody
5. miękisz asymilacyjny
2 5 2