Narysuj okrąg o śirodku S i średnicy 6 cm,a następnie narysuj ten okrąg w skali; a)1;2 b)1;3 W każdym okręgu narysuj promień i zapisz jego długosc. Prosze zrubcie to na jutro ! rysuwac sie nie da ale napiszcie mi ile ma miec okrąg i ile bedzie mial długośći i te inne.

3

Odpowiedzi

2010-02-03T18:04:00+01:00
1. okrąg - średnica 6, promień 3
2. okrąg - średnica 6*1/2 = 3, promień 1,5
3. okrąg - średnica 6* 1/3 = 2 , promień 1
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:04:20+01:00
A) 1:2; 6cm:2=3cm - taka ma być średnica - promień 1,5cm
b) 1:3; 6cm:3=2cm - taka ma być średnica - promień 1 cm
12 3 12
2010-02-03T18:08:31+01:00
A.)
promien1.5cm srednica3cm

b.)

promien1cm srednica2cm

7 4 7