Pan Młodożeniec chce kupić nowe mieszkanie,które kosztuje 150 tys. zł. W banku może pożyczyć kwotę 2,75 razy większą niż jego roczne zarobki, albo kwotę równą 70% wartości mieszkania.Pan Młodożeniec zarabia miesięcznie 2 tys. zł. Przy której z dwóch wersji otrzyma większą kwotę? proszę rozwiążcie!!!!!...xD

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:07:58+01:00
Pożyczka:
2000x12=24000 roczne zarobki
24000x 2,75= 66000 - kwota pożyczki 2,75 razy większą od zarobków rocznych
150000x 0.7=105000- kwota pożyczki równa 70%wartości mieszkania
odp. większa kwotę otrzyma przy 2 wersji

2010-02-03T18:12:45+01:00
2000 zł na miesciąc = 12 miesięcy * 2000 zł = 24000 zł
2,75 * 24000 zł = 66000 zł

70 % = 70/100 * 150 000 zł = 105 000 zł

Odp. Większą kwotę otrzyma w tej wersji '70 %' :)
2010-02-03T18:12:56+01:00
150 000 zł - cena mieszkania
2 000 zł - zarobki miesięczne
2 x 12 = 24 000 zł - zarobki roczne
2, 75 x 24 000 = 66 000 zł - pożyczka w banku przypadek 1.
70% x 150 000 = 105 000 - pożyczka przypadek 2.


odp : większą kwotę otrzyma w przypadku pożyczki w wysokości 70 % wartości mieszkania.
1 5 1