Odpowiedzi

2010-02-03T18:08:58+01:00
Najpiękniejszym krajobrazem jakiego widziałem był widok kop z sianem na tle pięknych zielonych łąk w Sromowcach Niżnych... I jeszcze ten zapierający dech w piersiach widok pasącej się sarny..
50 1 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:25:50+01:00
Zakątek lasów tropikalnych. Piękne ,wilgotne drzewa i rośliny.Wśród gąszczu skała ze skarpą. Miejsce stworzone przez Boga. Promienie słońca jako jedyne w tym miejscu przebijają się przez falę mgły nadając temu miejscu jasności. Skarpa nie jest duża ,ale wystarczy ,aby bez problemu można było z niej podziwiać doliny porośnięte dżunglą.Jaskinia wraz ze skarpą jest porośnięta mchem ,który w odbiciach promieni słońca lśni niczym diamenty. W cudownej dolinie widać życie. Wszystkie zwierzęta i rośliny mają tu swój własny język ,którym się posługują wydając z siebie ciche echo rozchodzące się wśród gór. To miejsce ,które według mnie jest najpiękniejszym miejscem na Ziemi...
119 1 119