Odpowiedzi

2010-02-03T18:18:13+01:00
-Panie po co ustanowiłeś dekalog dla ludzi?
- Po to aby ludzie wiedzieli jak mają postępować aby dostać się do nieba.
-Czy myślałeś,że będzie im to ciężko wykonać?
- Wiedziałem, że nie każdy wykona to co ja powiedziałem.
- Dlaczego powierzyłeś Mojżeszowi to zadanie?
- On wydawał mi się odpowiedni do tego zadania.
- Niektórzy nie chcieli w to wierzyć.Czy wierzyłeś,że jakaś grupa ludzi mądrych?
- Tak wierzyłem w to i jak widać opłaciło się.
- Co przekonało niektórych do ciebie i dekalogu?
- Moje słowa, czyny, i cuda.
- Jaki świat byłby bez dekalogu?
- Ludzie prawie w ogóle nie zwracali by uwagi na boga i jego nakazy.
- Czy to płynęło z serca Boskiego?
- Oczywiście,że tak
- Dziękuje za rozmowę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:50:39+01:00
-Dzień dobry Jezu
-Witam Cie młodzieńcze
-Co ty tu robisz? Czybyś może na mnie czekał?
- Tak czekam na Ciebie panie,chce zadać Ci kilka pytań związanych z dekalogiem.Mogę?
-Oczywiście,pytaj
-Czy zdarzyło Ci się kiedyś że ktoś przestrzegał wszystkie twoja przykazania?
-Jeszcze nie jest mi bardzo przykro z tego powodu ale mam nadzieję że kiedyś nadejdzie ta chwila i spotkam człowieka który będzie co tydzień w niedzielę i w święta niekoniecznie nakazane chodził do kościoła.Bo gdy człowiek mnie kocha to z radością będzie chodził do kościoła nawet gdy nie jest to konieczne.Ale to nie wszystko chciałbym co jest najważniejsze spotkać człowieka dobrego,szczęśliwego,serdecznego który dzieli się uśmiechem i myślę że, a tak naprawdę to wiem że taki człowiek istnieje i jest wśród nas.Tylko jeszcze do mnie nie dotarł.
-Tez chciałbym żeby ludzie tacy byli i panie Jezu wiem że niekiedy jestem niegrzeczny ale spróbuję stawać się coraz lepszy!!
-Bardzo się cieszę!!
-mam jeszcze 1 pytanie.Czytając fragmenty biblii dowiedziałem się że twoje słowa Mojrzesz zamieścił w dekalogu,a zaś szperajac w internecie dowiedziałam się że to ty Boże sam wyryłeś na kamiennych tablicach 10 przykazań.Więc jak to naprawdę było?
-Zazwyczaj w internecie nie piszą prawdy ale w tym momencie to prawda.Ja sam wyryłem na kamiennych tablicach przykazanie.Napisałem je po to by ludzie byli dobrzy i przestrzegali moich zasad ale jak już wspominałem nie spotkałem osoby która przestrzegałaby wszystkie przykazanie.Jest wiele osób co w większej części przestrzega przykazania ale nigdy całości.
Tak wiem dużo osób przestrzega przykazania ale nie wszyscy np.jest sie dobrym,miłym dla innych a w dekalogu jest także przykazanie alby ludzie nie wymawiali twojego imienia na daremno ale niekiedy komuś sie wymsknie z ust te słowo i juz nie są doskonali.
Napawdę bardzo miło się z tobą rozmawia Jezu ale niestety nie mam juz czasu muszę już iść i Dziękuję za wszystko DO ZOBACZENIA
-Do zobaczenia synu do zobaczenia!!!!!
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T18:56:21+01:00
- Panie Boże czemu ustanowiłeś dekalog ?
- Po to żeby ludzie nie robili złych czynów i wiedzieli jak mają postępować.
-Panie Boże czemu to zadanie powierzyłeś Mojżeszowi ?
- Ponieważ mu ufałem. W poprzedniej misji mnie nie zawiódł.
- Czy Mojżesz zasługiwał na to zadanie ?
- Tak , ponieważ pierwsze moje zadanie wykonał dobrze.
- Mojżesz zobaczył także , że Pan Bóg ma potężną moc , prawda ?
- To prawda , bo zobaczył moje czyny.
- Pan Bóg sam napisał te przykazania ?
- Tak.
Dziękuję za wywiad.
1 5 1