Odpowiedzi

2010-02-03T18:04:51+01:00
Oznacza to, że Chrystus był, jest i będzie wśród nas, a my mamy być przykładnymi katolikami i kroczyć z nim jego drogą jak za światłem.
5 4 5
2010-02-03T18:05:26+01:00
To znaczy że Jezus będzie nam ostateczną ucieczką przy śmierci. Ze on nadaje człowiekowi życie i decyduje kiedy ma się skończyć
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:15:34+01:00
Wedlug mnie to oznacza ze Jezus istnieje i uczesticzy on w naszym zyciu i daje nam swiatlosc umyslu i pomaga nam w naszym trudnym zyciu.To dzieki niemu radzimy sobie z problemami to on nam ukazuje oswietlona dobra droge.
3 5 3