Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:15:33+01:00
To jak lipa mówi:
Usiądźcie w mym cieniu!
Zaoferuję Wam wiele przyjemności: odpoczynek, cień, wiatr, śpiew ptaków,
zapach kwiatów, bzyczenie pszczół, szum liści, kojący sen!
Nie zwlekajcie, tylko wyruszajcie do Czarnolasu!
To najlepsze miejsce do wypoczynku i relaksu.
Zapraszam na wspaniałą majówkę!

albo coś takiego:
Jedyna taka okazja.
MAJÓWKAA

Zapraszamy chętnych

gdzie ?

pod Czarnoleską lipą koło jeziora

kiedy ?

W dniu 05.06.2010r.

o jakiej godzinie ?

o 10.00

Serdecznie zapraszamy wszystkich rodziców i dzieci
a to tak po króce ^^:
Jedyna i niepowtarzalna okazja spędzenia słonecznych majowych dni!
Pod cieniem Czarnoleskiej lipy doznasz wypoczynku stulecia.
Zapraszamy wszystkich chętnych.
no i coś dla najmłodszych:
Majówka pod Czarnoleską lipą ( dla najmłodszych) Zapraszamy na wspaniałą majówkę pod Czarnoleską lipą. To cudowne malowniczo położone miejsce. Chcesz spokojnie odpocząć, nie martwiąc się o swoje dziecko? Wyślij je na majówkę! Gwarantujemy wspaniałą opiekę wyszkolonej kadry. Oferujemy świetne warunki żywieniowe i mieszkalne. Przewidujemy także dodatkowe atrakcje: Wyjścia na basen , gry i zabawy integracyjne. W programie znajdują się także wycieczki i różnego rodzaju konkursy. Dodatkowo: zajęcia fakultatywne ( rafting i quady) Oferujemy wypoczynek w 3-5 osobowych namiotach. W budynku obok znajduje się jadalnia. Do dyspozycji gości: Rowery Meble ogrodowe , grill, ognisko Plac zabaw – huśtawki, piaskownica Wiek uczestników: 7-10 lat. Informacje organizacyjne: 19 maja 2009 Wyjazd o godz. : 5.30 (Łódź-dworzec gdański) Wyjazd o godz. :7.30 (Warszawa-dworzec zachodni) Powrót: 26 maja 2009 Przyjazd o godz. : 16.30 (Łódź-dworzec gdański) Przyjazd o godz. : !8.30 ( Łódź-dworzec zachodni)
i co może być??
75 3 75
2010-02-03T18:22:01+01:00
Tylko u nas pod czarnoleską lipą niezapomniana majówka dla wszystkich, którzy lubią wypoczynek na świeżym powietrzu. W cieniu tego starego drzewa znajdziesz nie tylko wytchnienie, ale posmakujesz miodu z zeszłorocznych zbiorów. Szelest liści na wietrze sprawi, że ciągle bedziesz chciał tu wracać. Posłuchać możesz też treli ptaków, które zachwycą każdego. Dla milośników poezji przygotowaliśmy prezentację utworów Jana Kochanowskiego. Ponadto śpiewy i tańce przy dźwiękach gitary. Taka majówka nigdy się nie powtórzy, bo za rok lipa znowu bedzie starsza.
113 4 113