Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:10:44+01:00
Nie jest łatwo gdyż wielu ludzi pomimo to, że chodzi do kościoła tak naprawdę śmieje się gdy ktoś im opowiada o wierze. Często ludzie boją się tej reakcji. Zdarza się też, że ludzie są tak pokrzywdzeni przez los, że mówią iż miłość i bezinteresowność do bliźniego to tylko "gadanie" tak myślą lecz to wcale nie jest prawda ludziom można ufać lecz do pewnego stopnia.


Mam nadzieję, ze pomogłam:)
2010-02-03T18:11:43+01:00
Według mnie to mozna je zrealizowac ale nie zawsze tego chcemy.Jesli czlowiek sie postara to spelni te przykazanie zyjac dobrze np.z zamsiadem bez klutni,spzeczek.Wiemy ze nie zawsze to przykazanie da sie spelnic ale jesli sie postaramy to damy rade je spelnic.jest to moja odpowiedz i nie kzady musi sie z nia zgodzic.Pozdrawiam i mam nadzieje ze o to ci chodzilo...
2010-02-03T20:46:52+01:00
Tak łatwo . Ponieważ mozna je realizowa gdy do drugiej osoby bedziemy sie grzecznie zwaracac
1 1 1