Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:07:38+01:00
Ten obcy to tajemnicza osoba, która jest zagubiona bądź osaczona w innym miejscu . Może to być też inaczej nieznajomy, nieproszony, intruz, W tym przypadku jest to Zenon Wójcik, który uciekł z własnego domu z powodu kłopotów rodzinnych.
2010-02-03T18:10:52+01:00
Człowiek który nie może odnaleźć się w nowym miejscu.
Czuje się jak intruz, nie może znaleźć sobie miejsca.
Jest mu źle czuje się niepotrzebny.
Ma do siebie pretensje, popełnia różne głupstwa.
Ogólnie rzecz biorąc chce zapaść się pod ziemie i zapomnieć o całym świecie.