Odpowiedzi

2010-02-03T18:18:27+01:00
Ad.1 Wybuch wulkanu Wezuwiusz
Ad.2 Pokazuje jaką niszczycielską siłę mają wybuchy wulkanów i to że pod pyłem wulkanicznym ruiny bardzo dobrze się zachowały.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:18:29+01:00
1.Pompeje 24 sierpnia 79 roku n.e. zniszczył wybuch wulkanu Wezuwiusz
2.W popiołach znaleziono wiele dobrze zachowanych ciał przedmiotów i domów co dostarczyło dużo wiedzy na temat życia w tamtym okresie.