Odpowiedzi

2010-02-03T18:18:11+01:00
625 mln osób korzysta z internetu w świecie
a w Polsce 16 mln
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:05:27+01:00
Świat:
Jak wynika z raportu przygotowanego przez comScore, liczba Internautów przekroczyła w grudniu 2008r miliard osób. Największy przyrost zaobserwowano w krajach Azjatyckich - 41%. Europa stanowi obecnie 28% internautów, natomiast USA 16,2 procent.

Więcej:
http://pccentre.pl/news/show/Miliard_osob_korzysta_z_internetu/id=18303

Polska:
Już 56% Polaków (16,7 miliona osób) korzysta z Internetu – tak wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej przez instytut badawczy GfK Polonia. 82% badanych odwiedza Sieć co najmniej kilka razy w tygodniu.

Więcej:
http://webhosting.pl/Ponad.16.milionow.Polakow.korzysta.z.Internetu