Odpowiedzi

2010-02-03T18:26:29+01:00
Przysiady , brzuszki , pajacyki , moze pompki , siad podkarski , krążenia ramionami , tzw. żaróweczki , skłony z pogłębieniem , zwykłe skłony , skłony na siedząco , krążenia biodrami w jedną i drugą stronę lub ósemki.......

1 5 1
2010-02-03T18:31:24+01:00
Siad prosty, leżenie przodem, szpagat, klęk wykroczny to klęczenie z nogą wystawioną to przodu,podpur leżąc bokiem podpierasz się ręką leżąc na boku,przysiad podparty to jak masz przy przysiadzie ręce na ziemi,leżenie tyłem, łuk inaczej mostek,klęk zakroczny gdy noga jest z tyłu,siad rozkroczny
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:40:52+01:00
1klęk podparty
Coś takiego : http://bi.gazeta.pl/im/6/227/z227726X.jpg

2Siad prosty
Coś takiego : http://www.gimkor.freehost.pl/grafika/pw12.jpg

3Siad skrzyżny
Coś takiego : http://www.gimkor.freehost.pl/grafika/pw11.jpg

4Siad rozkroczny
Coś takiego : http://i.wp.pl/a/f/jpeg/20977/pilates2.jpeg

5Siad ugięty
Coś takiego : http://www.gimkor.freehost.pl/grafika/pw10.jpg

6Klęk Prosty
Coś takiego : http://www.gimkor.freehost.pl/grafika/pw7.jpg

7Siad klęczny
Coś takiego :http://www.gimkor.freehost.pl/grafika/pw8.jpg

8Stanie w rozkroku (tego chyba nie muszę tłumaczyć)

9.Siad skulny
Coś takiego : http://www.gimkor.freehost.pl/grafika/pw9.jpg

10.Postawa zasadnicza (zwarta)
Coś takiego : http://www.gimkor.freehost.pl/grafika/pw15.jpg

Pozdrawiam i proszę o naj :P
5 3 5