Pilne.Na jutro.Bardzo proszę pomóżcie.
Ułóż 3 pytania i 3 odpowiedzi do pytań w czasie present simple o zdrowym odżywianiu i o sporcie.
Ja podam po polsku i proszę przetłumaczyć na angielski.Mozna takze napisac swoje propozycje.
1.Co jesz najczęściej na śniadanie?
a)płatki z mlekiem
b)nic
c)bułkę słodką
2.Jak często jesz czekolade?
a)2 razy w tygodniu
b)raz w miesiącu
c)codziennie
3.Często biegasz?
a)Tylko na lekcji w-f.
b)2 razy w tygodniu
c)5 razy w tygodniu.

Bardzo proszę o przetłumaczenie.I podanie takze swoich propozycji.

3

Odpowiedzi

2009-10-07T15:02:11+02:00
What does you usually eating on breakfest ?
I usually eating sweet roll.

How often does you eating chocolate ?
I'm eating chocolate every day.

Does you often you run?
I run always at the PE


tylko.. umh ;D nie jestem za bardzo pewna no nie ; D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T15:19:55+02:00
1. What do you usually eat for breakfast?
I usually eat flakes with milk/ nothing/ sweet roll/ sandwiches/ sausages/

2. How often do you eat chocolate?
I eat chocolate twice a week / once a month / every day/ every Sunday/ twice a year/ six times a two week.

3. Do you often run ?
I run only on PE/ twice a week/ five times a week/ every day / never.
2009-10-07T16:43:18+02:00
1. What do you often eat for breakfast?
-cereals
-anything
-bun
2.How often do you eat chocolate?
-about 2 chocolates at the week [troche zmienilam mam nadzieje ze to nie szkodzi]
-about one chcolate at the month
-everyday
3.Do you often run?
-only on P.I lessons
-2 times a week
-5 times a week