Odpowiedzi

2010-02-03T18:26:28+01:00
1.Moja pra ,pra ,pra babcia urodziła się w 1735 roku
2.Ignacy Krasicki urodził się w 1735 roku.
3.Mikołaj Kopernik urodził się 19 lutego 1473 roku w Toruniu
4 .Mikołaj rozpoczął naukę W 1491 roku na studiach na wydziale sztuk wyzwolonych Uniwersytetu Krakowskiego
5.Issac Newton urodził się w 1643 roku w Anglii
6.Issacowi Newtonowi powierzono katedrę profesora matematyki w 1669 roku.

10 nie zrobilam bo nie dalam rady.mam nadzieje ze jest dobrze
jak coś to napisz do mnie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T18:29:59+01:00
1.Sławomir Mrożek was born in 1930 [czytasz najpierw 19 później 30]
2.Stanisław Wyspiański was born in 1868.
3.John Ronald Reuel Tolkien was born in 1892. {tolkien-czyt.tolkin]
4.Aldous Huxley [aldius haksli] was born in 1894. [to jakiś dramaturg angielski, pisał fantasy]
5.Stanisław Lem was born in 1921. [pisał s-fi]
6.Daniel Radcliffe was born in 1989. [aktor]
7. Fryderyk Chopin was born in 1810.
8.Issac Newton was born in 1643.
9.John poul II was born in 1921.
10. George Bush was born in 1924.

Pamiętaj ze te daty czyta się podwójnie, dalej nie pisałm jak się czyta bo chyba do 100 umiesz liczyć nie :D:D

pozdro:)
2 2 2
2010-02-03T18:35:04+01:00
Maria Skłodowska Curie was born in 1867 ( eightteen sixty-seven. )
Robert Korzeniowski was born in nineteen sixty eight. 1968
Czesław Miłosz was born in nineteen eleven.1911
Cyprian Kamil Norwid was born in eightteen twenty one. 1821
Adam Mickiewicz was born in seventeen ninety eight. 1798
Juliusz Słowacki was born in eightteen nine. 1809
Józef Piłsudski was born in eightteen sixty seven. 1867
Wisława Szymborska was born in nineteen twenty three. 1923
Jan Długosz was born in fourteen fiveten. 1415
Magdalena Cielecka was born in nineteen seventy two. 1972
2 2 2